Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

H πρώτη δήλωση του υποψήφιου Δημάρχου, Κώστα Αραβανή

Η ανακοίνωση στήριξης της υποψηφιότητάς μου για το νέο Δήμο Λευκάδας, ύστερα από την ομόφωνη απόφαση της Επιτροπής Εκλογικών Διαδικασιών του ΠΑΣΟΚ, είναι μεγάλη τιμή στο πρόσωπό μου.
Η πολύχρονη ενασχόλησή μου με την αυτοδιοίκηση και τα τέσσερα χρόνια που υπηρετώ ως νομάρχης είναι βασικά εφόδια για να υπηρετήσουμε τη νέα αντίληψη για την αυτοδιοικητική δομή της χώρας προς όφελος της λευκαδίτικης κοινωνίας και των συμπολιτών μου.
Πορευτήκαμε τόσο εγώ όσο και οι συνεργάτες μου, με γνώμονα τη διαφάνεια, την αξιοκρατία και το συμφέρον του τόπου χωρίς αποκλεισμούς.
Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς τους συμπολίτες μου που όλα αυτά τα χρόνια με εμπιστεύθηκαν και στήριξαν την προσπάθειά μας. Τους καλώ και αυτή τη φορά να στηρίξουν την πρότασή μας, μαζί να πορευτούμε, να θέσουμε τις βάσεις για το νέο δήμο και να οδηγήσουμε την Λευκάδα μας σε νέα τροχιά ανάπτυξης και ευημερίας.
Κώστας. Α.  Αραβανής
Νομάρχης Λευκάδας,
Υποψήφιος Δήμαρχος Λευκαδίων        Σύντομα  θα σας ανακοινώσουμε και τους υποψηφίους δημοτικούς   συμβούλους .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Νήσος Καστός

Καστός. Ένας μικρός υπέροχος κόσμος (κλικ φώτο)